ساخت زایرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار زندگی نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام صبح چهارشنبه در جلسه هم اندیشی برای تکمیل زایر سرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس که با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین تشکیل شد، ساخت زایرسرا را یکی از مطالبات بحق مردم استان چهارمحال و بختیاری دانست که هدف اصلی خدمت رسانی به اقشار کم توان و نیازمند جامعه می باشد.

وی با اشاره به سفر رییس سازمان بسیج مستضعفین در روز جاری به روستاهای صعب العبور شهرستان اردل، از اهتمام سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم این مناطق تشکر کرد و مطالبه مردم برای احداث جاده مطلوب را یک نیاز و ضرورت اساسی دانست.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست دستورات لازم به مدیران استانی برای پیگیری امور مربوط به تکمیل زایرسرا را صادر کرد.

گزارش هییت مدیره زایرسرا و شورای اسلامی از دیگر بخش های این نشست بود.

گفتنی است؛ زایرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس در زمینی به وسعت 700 متر مربع با چهار هزار و 500 متر مربع زیربنا در هشت طبقه احداث می شود.

این زایر سرا 37 سوییت با ظرفیت 165 نفر و در هشت طبقه ساخته می شود که به گفته مسیولان پروژه، تاکنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

لازم به ذکر است، در این نشست سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، سردار زهرایی مسیول سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز حضورداشتند.

ساخت زایرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساخت زایرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساخت زایرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.