محمدصالحی: برای حقوق و مزایای کارکنان فراجا اقدام جدی شود

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در یک سال اخیر شاهد شهادت و جانبازی بسیاری از عزیزان فراجا بودیم. ماموریت های گسترده و دشوار این عزیزان از یک سو و سختی معیشت خانواده آنها از سوی دیگر هر وجدان بیداری را وادار به تامل می دارد؛ آنگونه که شایسته این افراد است در حقوق، مزایا و تامین معاش آنها اقدام جدی و اساسی صورت گیرد.

به گزارش زندگی نیوز،  حسین محمدصالحی دارانی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 در نطق میان دستور خود از جمله تامین آب شرب بویین میاندشت و همچنین وضعیت کشاورزان شد.

وی همچنین اظهار کرد: متاسفانه به صراحت می گویم امروز پدیده شوم ربا خواری در حال افزایش است. مردم گرفتار و بدهکار جهت حل مشکلات خود و برای دریافت وام تسهیلات به بانک مراجعه می کنند و بانک ها حتی با سخت ترین شرایط متقاضیان را ناکام گذاشته و مردم ناامید از بانک به سوی قرض از افراد با شرایط ربا می روند. حتی مصوبات مجلس و دولت در پرداخت تسهیلات و بخشش سود و دیرکرد وام های کشاورزی نیز از سوی بانک ها یا اجرا نمی شود و یا با تاخیر گسترده همراه است.

این نماینده مجلس همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: کمبود کود شیمیایی در انبارهای شهرستانها کشاورزان را به دردسر انداخته و اکنون که اوج کشت و کار است کود سهمیه ای نیست. چرا قبل از موعد کشت مجموعه شما به فکر تامین نیست و از حالا کشاورزان در موعد کشت باید غم و درد بکارند و موقع داشت حرص بخورند و در هنگام برداشت رنج و ناکامی درو کنند؟

محمد صالحی دارانی در ادامه بر لزوم توجه به حقوق کارکنان نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: در یک سال اخیر شاهد شهادت و جانبازی بسیاری از عزیزان فراجا بودیم. ماموریت های گسترده و دشوار این عزیزان از یک سو و سختی معیشت خانواده آنها از سوی دیگر هر وجدان بیداری را وادار به تامل می دارد. آنگونه که شایسته این افراد است در حقوق، مزایا و تامین معاش آنها اقدام جدی و اساسی صورت گیرد.

پایان خبر زندگی نیوز

محمدصالحی: برای حقوق و مزایای کارکنان فراجا اقدام جدی شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محمدصالحی: برای حقوق و مزایای کارکنان فراجا اقدام جدی شود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محمدصالحی: برای حقوق و مزایای کارکنان فراجا اقدام جدی شود"، کلیک کنید.