کلاه برداری بیش از 1.5 میلیاردی با دستبرد به 82 کارت عابر بانک در نیشابور

زندگی نیوز/خراسان رضوی  فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کلاه برداری بیش از یک و نیم میلیاردی با دستبرد به 82 کارت عابر بانک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی، هشتم فروردین ماه، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت و مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت کارت های عابر بانکی شان و برداشت غیرمجاز از این کارت ها موضوع ، در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت. 

وی افزود: در تحقیقات اولیه از مال باختگان مشخص شد این افراد که اغلب سالمند و افراد کم سن و سال هستند که برای برداشت وجه، به خودپردازهای بانک مراجعه، ولی به علت ناتوانی در خواندن و مشکلات جسمانی از فردی برای برداشت و انتقال وجه، تقاضای کمک کرده اند.

احمدی ابرازکرد:  با انجام اقدامات پلیسی مشخص شد،متهم ضمن شناسایی طعمه های خود در اطراف خود پردازها و جلب اعتماد آنان و اخذ رمز کارت به بهانه کمک در انتقال یا برداشت وجه در فرصت مناسبی، کارت های عابربانک مال باختگان را با کارت های تقلبی تعویض می کرده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از بررسی دقیق اظهارات مال باختگان ،تصاویر به دست آمده متهم را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی، وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور با بیان اینکه در بازرسی از مخفی گاه سارق،  تعداد زیادی کارت عابربانک ،سیم کارت تلفن و… نیز کشف و ضبط شد؛گفت: متهم تاکنون در تحقیقات انجام شده به 82 فقره کلاهبرداری از سالمندان و افراد کم سواد به ارزش تقریبی یک میلیارد و 600 میلیون ریال اعتراف کرده است.

احمدی افزود: تحقیقات از این سارق سابقه دار برای کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد.

پایان خبر زندگی نیوز

کلاه برداری بیش از 1.5 میلیاردی با دستبرد به 82 کارت عابر بانک در نیشابور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کلاه برداری بیش از 1.5 میلیاردی با دستبرد به 82 کارت عابر بانک در نیشابور" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کلاه برداری بیش از 1.5 میلیاردی با دستبرد به 82 کارت عابر بانک در نیشابور"، کلیک کنید.