ترویج ازدواج آسان به هنگام و پایدار / شناسایی و درمان ناباروری

به مناسبت هفته ملی جمعیت مطرح شد

ترویج ازدواج آسان به هنگام و پایدار شناسایی و درمان ناباروری

یک مسیول حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران بر ترویج ازدواج آسان به هنگام و پایدار به همراه شناسایی و درمان ناباروری تاکید کرد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری زندگی نیوز، عزیزی به مناسبت گرامیداشت هفته ملی جمعیت با اشاره به اهمیت سیاست های کلی جمعیت و لزوم اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به عنوان یک اولویت بر آموزش گسترده آحاد جامعه، نه تنها در هفته جمعیت بلکه به طور مستمر تاکید کرد و گفت: جمعیت یکی از ارکان موثر در توسعه بوده و سرمایه ملی آن جامعه محسوب می شود.

عزیزی ادامه داد: با توجه به اهمیت این مقوله 30 اردیبهشت ماه که سالروز ابلاغ سیاست های کلی جمعیت از سوی رهبر معظم انقلاب است، روز ملی جمعیت و هفته منتهی به این روز، هفته ملی جمعیت نامگذاری شده است.

وی افزود: بزرگداشت این هفته، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تلاش در جهت افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب از ضروری ترین فرایض مسیولین و آحاد مردم است و براین اساس مرکز بهداشت شمال غرب 2 نیز در این هفته با شعار محوری “ایران جوان”، “ایران قوی” و “نقش من در جوانی ایران” با تمام توان، فعالیت های خود را در راستای دستیابی به این هدف برنامه ریزی و اجرا خواهد کرد تا از فرصت محدود موجود برای عبور از بحران جمعیتی، حداکثر بهره برداری به عمل آید.

رییس مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران در شمال غرب 2 تهران خاطرنشان کرد: تقویت هویت مادری، تحکیم خانواده و تقویت نشاط خانواده، مقابله با سقط جنین عمدی، شناسایی و درمان ناباروری، ترویج ازدواج آسان به هنگام و پایدار، ترویج زایمان طبیعی، ایمن و فیزیولوژیک و… از اهداف این فعالیت ها است.

ترویج ازدواج آسان به هنگام و پایدار / شناسایی و درمان ناباروری

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترویج ازدواج آسان به هنگام و پایدار / شناسایی و درمان ناباروری" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترویج ازدواج آسان به هنگام و پایدار / شناسایی و درمان ناباروری"، کلیک کنید.