فعالیت 138 محیط بان در استان تهران

فعالیت 138 محیط بان در استان تهران

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به لزوم به کارگیری فناوری های نوین به منظور حفاظت و نظارت هر چه بهتر در مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: توجه به آموزش های لازم و تخصصی و تجهیز محیط بانان به آخرین دستاوردها و تکنولوژی های روز دنیا در امر حفاظت از طبیعت و محیط زیست بسیار ضروری است.

فعالیت ۱۳۸ محیط بان در استان تهران

به گزارش زندگی نیوز علیرضا مزینانی گفت: محیط بانان سرمایه های ارزنده محیط زیست کشور هستند و به داشتن محیط بانانی که در راه حفاظت از گنجینه های زیست محیطی این سرزمین از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده اند و در این راه با وجود تحمل سختی های فراوان کماکان در سنگر خدمت و حفاظت از میراث های ملی جانفشانی می کنند، می بالیم.

مزینانی تصریح کرد: یادی می کنیم از محیط بانانی که به دلیل عشق به طبیعت، حفاظت و حراست از محیط زیست و تنوع زیستی، جان عزیزشان را فدا کرده اند و از درگاه الهی برای همه شهدای محیط زیست کشور طلب رحمت و مغفرت می کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در ادامه سخنان خود با تاکید بر لزوم به کارگیری فناوری های نوین به منظور حفاظت و نظارت هر چه بهتر در مناطق تحت مدیریت سازمان محیط زیست همچنین توجه مسوولان و مردم جامعه به اهمیت، نقش و جایگاه ارزنده وظایف محیط بانان، اظهارکرد: توجه به آموزش های لازم و تخصصی و تجهیز محیط بانان به آخرین دستاوردها و تکنولوژی های روز دنیا در امر حفاظت از طبیعت و محیط زیست نیز بسیار ضروری است که خوشبختانه در سال های اخیر مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در استان تهران نیز حدود 138 محیط بان مشغول حفاظت از 365 هزار هکتار از مناطق تحت مدیریت استان هستند، گفت: سرانه منطقه هر محیط بان در استان در حدود 7000 هکتار است که نسبت به استاندارد جهانی زیاد است و این وضعیت حفاظت از مناطق را با مشکلات زیادی مواجه می کند.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، مزینانی در پایان تصریح کرد: امیدواریم ذات اقدس احدیت همه محیط بانان را که در مسیر تحقق اهداف متعالی حفاظت از محیط زیست و سرمایه های طبیعی از جان مایه می گذارند، در کنف الطاف خاصه خویش قرار دهد.

پایان خبر زندگی نیوز

فعالیت 138 محیط بان در استان تهران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت 138 محیط بان در استان تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت 138 محیط بان در استان تهران"، کلیک کنید.