تحولات جهان به نفع جبهه مقاومت خواهد بود – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان

تحولات جهان به نفع جبهه مقاومت خواهد بود - خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان

سردار محسن کریمی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار زندگی نیوز اظهار کرد: در طول تاریخ همواره دو جبهه باطل و حق داشتیم و همیشه این دو جبهه در برابر هم صف آرایی و با هم در حال نبرد بوده و هستند.

تحولات جهان به نفع جبهه مقاومت خواهد بود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: امروز هم جریان قدس ادامه مسیر جبهه حق است و مردم ما در مسیر جبهه حق به رهبری امام راحل در حال مبارزه برای نابودی یک رژیم غاصب هستند.

سردار کریمی با بیان اینکه جبهه مقاومت که امام راحل شکل دادند به بلوغ رسیده و همه داشته های استکبار را زیر سوال برده و در حال نابودی است، گفت: تصور جنگیدن با اسراییل در ذهن خیلی ها دشوار بود اما امروز تبدیل به یک تصور برای همه حتی آمریکا و خود اسراییل شده که این کشور در حال نابودی است.

وی ادامه داد: اسراییل بیش از پنجاه درصد تجهیزات نظامی و پزشکی را دارد بنابراین تصور همه این بود باید یک کشور مقتدر در برابر آن بجنگد اما امروز با توکل به خدا با یک جمعیت اندک در جبهه مقاومت به نام غزه و حماس همه داشته های استکبار زیر سوال رفت و حکومت اسراییل در حال فروپاشی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نابودی اسراییل نزدیک است، گفت باید بدانیم نقطه پایان این درگیرها آغاز تحولات جدید در جهان است در واقع این تحولات به نفع جبهه حق تمام خواهد شد.

تحولات جهان به نفع جبهه مقاومت خواهد بود – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تحولات جهان به نفع جبهه مقاومت خواهد بود – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تحولات جهان به نفع جبهه مقاومت خواهد بود – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.