تسریع در ساخت مسکن متقاضیان طرح نهضت ملی الزامیست

تسریع در ساخت مسکن متقاضیان طرح نهضت ملی الزامیست

زندگی نیوز/هرمزگان  جلسه شورای مسکن استان هرمزگان عصر امروز چهارشنبه 2 خرداد به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.

تسریع در ساخت مسکن متقاضیان طرح نهضت ملی الزامیست

استاندار هرمزگان، در این جلسه پس از مشاهده آخرین گزارش روند پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن و بررسی وضعیت شهرستان ها در این طرح اظهار داشت: روند ساخت منازل مردم باید سرعت پیدا کند و این واحدها در سریعترین زمان به متقاضیان تحویل شود. 

مهدی دوستی، افزود: در جلسه بعدی به صورت شهرستانی روند پیشرفت مورد بررسی قرار می گیرد و فرماندارانی که طبق برنامه رمان بندی پیش نرفته اند باید پاسخگو باشند. 

دوستی، با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه بانک ها در خصوص اعطای تسهیلات گفت: بانک ها هم موظف هستند در هم زمان با پیشرفت طرح، اقساط مشخص را پرداخت و در تکمیل سریع واحدها همکاری کنند. 

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران با مستند کردن روند ساخت واحدهای مسکونی مردم را دلگرم کنند تصریح کرد: فرمانداران باید واحدهایی که ساخته شده را مستندسازی کرده و با تهیه فیلم و انتشار در جامعه، سبب امید آفرینی و تشویق مردم به تامین سهم خود در تکمیل واحدها شوند. 

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همکاری ویژه با خیرین مسکن ساز گفت: در این زمینه هر مسیله و مشکلی سد راه خیرین باشد در جهت کمک به تامین مسکن افراد نیازمند برطرف خواهد شد. 

 به گزارش زندگی نیوز؛ در این جلسه اداره کل راه و شهرسازی گزارش آخرین روند پیشرفت نهضت نهضت ملی مسکن را ارایه کرد و مصوبات جلسات گذشته نیز با حضور استاندار مورد بررسی قرار گرفت. 

پس از شهادت شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور محترم و هیات همراه، بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مسیر کار و تلاش برای خدمت رسانی به مردم ادامه دارد و جلسات استانی استاندار هرمزگان به طور مستمر در حال برگزاری است. 

پایان خبر زندگی نیوز 

تسریع در ساخت مسکن متقاضیان طرح نهضت ملی الزامیست

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تسریع در ساخت مسکن متقاضیان طرح نهضت ملی الزامیست" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تسریع در ساخت مسکن متقاضیان طرح نهضت ملی الزامیست"، کلیک کنید.