خدمات رییس جمهو در منظر مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به یادگار خواهد ماند

خدمات رییس جمهو در منظر مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به یادگار خواهد ماند

تشکل های شاهد و ایثارگر کشور با صدور پیامی عروج شهادت گونه رییس جمهور مردمی و انقلابی جناب آیت الله سید ابراهیم رییسی، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان ایشان را در جبهه خدمت به محضر مردم عظیم الشان ایران اسلامی تسلیت گفتند.

خدمات رئیس جمهو در منظر مردم به‌ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به یادگار خواهد ماند

به گزارش زندگی نیوز، متن کامل پیام به این شرح است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین»

در ایام سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، بالگرد حامل رییس جمهور و هییت همراه در استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و ایران اسلامی به سوگ حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور مردمی و انقلابی و مدیر تاریخ ساز انقلاب اسلامی و دلسوز مردم ایران نشست که پس از عمری تلاش و مجاهدت سر بر آستان حق نهاد.

سخن گفتن از بزرگ مردی که همواره یکی از پیشتازان خدمت در انقلاب اسلامی و مجاهدی خستگی ناپذیر از قبل از شروع انقلاب، دفاع مقدس تا پست ریاست جمهوری ایران اسلامی، همه و همه گواه خدمت صادقانه مردمی و ردپای بزرگ مرد ایران اسلامی در تاریخ این مرز و بوم است.

امروز جمهوری اسلامی ایران امیری بزرگ، انقلاب اسلامی پرچمداری شجاع و نظام جمهوری اسلامی مدیر و مدبری بی نظیر را از دست داد.

پرواز ملکوتی و جانسوز ریاست محترم جمهوری و هییت همراه در راه خدمت بار دیگر نشان داد که شهادت عالی ترین پاداش الهی برای مردان صادق و بی ادعایی است که برای سعادت ملت خود شبانه روز در تلاشند. آیت الله رییسی خادمی انقلابی و مردمی برای همه ایرانیان و رییس جمهوری صالح، مجاهد، فسادستیز برای اداره کشور بود که همواره دغدغه خدمت به مردم را داشتند و عاقبت نیز در این راه مقدس به فیض عظمای شهادت نایل آمدند.

خدمات و توفیقات ایشان در منظر مردم و به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران همیشه به یادگار خواهد ماند، کسی که در اوج جنگ اقتصادی و بیماری منحوس کرونا سکان کشور را بدست گرفت و با وجود رشد منفی اقتصادی تلاش نمود تا نشاط مردم همچنان زنده و پایدار بماند. شکستن تحریم ها، رکوردهای جدید در صادرات نفتی و وصول پول فروش آن، کاهش نقدینگی، ارتقاء انضباط مالی، صدور مجوزهای کسب و کار، راه اندازی مجدد کارخانه های تعطیل شده، فروش نفت از جمله اقدامات ایشان در دوره ریاست جمهوری بود.

تشکل های شاهد و ایثارگر به نمایندگی از خانواده بزرگ جامعه ایثارگران کشور، ضمن همدردی با ملت غیور ایران اسلامی، این ضایعه دردناک و عروج ملکوتی حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان را محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، علماء و فضلاء، ملت شهیدپرور ایران اسلامی و به ویژه خانواده گرامی شان صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای شهدای گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نماید.
پایان خبر زندگی نیوز

خدمات رییس جمهو در منظر مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به یادگار خواهد ماند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدمات رییس جمهو در منظر مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به یادگار خواهد ماند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدمات رییس جمهو در منظر مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به یادگار خواهد ماند"، کلیک کنید.