دانش آموزان کردستانی در پویش ملی «زندگی با آیه ها» شرکت داشتند – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان

دانش آموزان کردستانی در پویش ملی «زندگی با آیه ها» شرکت داشتند - خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار زندگی نیوز، هاشم ناظمی جلال صبح دوشنبه در محفل سراسری انس با قرآن دانش آموزی در مسجد جامع سنندج، اظهار کرد: این محفل معنوی توفیقی برای کسانی که در این مراسم شرکت کردند است، و به طور سراسری و با هدف گرامیداشت یاد شهدای غزه در حال برگزاری است.

دانش‌آموزان کردستانی در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» شرکت داشتند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وی بیان کرد: حضور ما در این محفل منور برای ما برکت و ارزش و اعتبار معنوی است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: قرآن برای اهل ایمان شفا و رحمت است و برای ظالمان درد و رنج بسیار است.

ناظمی جلال بیان کرد: قرآن نسخه شفا بخش برای مومنین است که اگر به آن عمل کنند در جامعه رستگار می شوند و آیات رحمت بخش الهی در جامعه موجب التیام همه امراض و دردهای جامعه و علاج رنج و مشقت است.

وی افزود: قرآن هم خود رحمت است و هم موجب برکت و رحمت الهی است که هر دو ارزنده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: فرق است بین شفا و رحمت، شفا برای تخلیه و تهی کردن از درون است و رذیلت های اخلاقی را از فرد دور می کند.

ناظمی جلال گفت: رحمت هم نوسازی و آراستن به فضایل اخلاقی است و اینکه چرا ظالم نتیجه معکوس می گیرد این است که خمیر مایه وجود ظالم به شکل دیگر است که اینچنین در مواجه با آیات الهی برخورد می کنند و سلامت شان بیشتر می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: به برکت ماه مبارک رمضان این محفل پرفضیلت دانش آموزان به طور سراسری برگزار شد و دانش آموزان در پویش ملی زندگی آیه ها توفیق شرکت داشتند.

دانش آموزان کردستانی در پویش ملی «زندگی با آیه ها» شرکت داشتند – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانش آموزان کردستانی در پویش ملی «زندگی با آیه ها» شرکت داشتند – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانش آموزان کردستانی در پویش ملی «زندگی با آیه ها» شرکت داشتند – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.