قرص سی گل برای کبد چرب

برای درمان کبد چرب می توان از داروهایی همچون قرص لیورگل استفاده کرد. اختلالات گوارشی عوارض نسبتا کم این دارو است. علاوه بر مصرف قرص برای کبد چرب برخی گیاهان دارویی هم برای درمان کبد چرب موثر هستند.  از بیماری های شایعی است که در اثر داشتن تغذیه ناسالم ایجاد می شود و اگر به موقع درمان نشود به بیماری های خطرناک دیگری همچون و سیروز کبدی تبدیل می شود. به طور کلی بی تحرکی، اضافه وزن و مصرف غذاهای اماده و باارزش غذایی کم می تواند در تشدید این بیماری موثر باشد. در ادامه به معرفی دارویی برای و همچنین روش های گیاهی برای درمان این بیماری خواهیم پرداخت.

قرص سی گل برای کبد چرب

قرص سی گل برای کبد چرب

درمان کبد چرب با استفاده از گیاهان دارویی

کبد مهمترین کارخانه شیمیایی بدن است. این عضو با تولید صفرا به هضم چربی ها کمک نموده و بسیاری از سموم را از روده ها دفع می کند. منظور از بیماری کبد چرب، رسوب چربی های خنثی به خصوص تری گلیسیرید بر روی کبد است. حدودا 10% الی 15% افراد جامعه ایران به عارضه کبد چرب مبتلا هستند. بروز کبد چرب در سنین خاصی از افراد رخ نمی دهد ولی بیشترین شیوع آن در 60_40 سالگی می باشد.

این بیماری بدون علامت می باشد و پزشک در بررسی های آزمایشگاهی، سونوگرافی و یا سی تی اسکن که به علل دیگر انجام می شود به آن پی می برد. گرچه درمان اختصاصی برای کبد چرب وجود ندارد ولی با کنترل علل زمینه مانند کاهش وزن و چربی های خون و کنترل دیابت می توان از پیشرفت این بیماری جلوگیری کرد. هات چاکلت دکتر بیز برای چاقی  کمک زیادی به شما خواهد کرد. درواقع با حذف چربی های مضری مانند انواع سس، خامه، بستی و… از برنامه غذایی تان می توانید گام مهمی در بهبودی بیماری خود بردارید.

برای درمان کبد علاوه بر داروهای موجود در این زمینه می توان از گیاهان دارویی هم بهره برد. برای آشنایی با ، این مطلب را در ستاره مطالعه کنید.

 معرفی قرص برای کبد چرب

قرص لیورگل

قرص لیورگل (Livergol) یکی از داروهای گیاهی برای نوسازی سلول ها و همچنین رفع مسمومیت های کبدی است که از عصاره گیاهی خارمریم تهیه شده است. این دارو از طریق تحریک سنتز پروتیین ریبوزومال باعث افزایش قدرت نوسازی سلول های کبدی شده لذا یک درمان کمکی کاملاً موثر برای مسمومیت های کبدی، هپاتیت ها، جلوگیری از پیشرفت سیروز کبدی و بخصوص کبد چرب خواهد بود. این دارو به صورت سه نوبت در روز و در هر نوبت یک قرص 140 میلی گرمی و یا دو قرص 70 میلی گرمی لیورگل همراه با آب میل می شود.

از عوارض قرص گیاهی لیورگل می توان به اختلالات گوارشی اشاره کرد. درصورتیکه قصد مصرف این دارو را دارید بهتر است درباره آن اطلاعات بیشتری داشته باشید. برای ، این مقاله را در ستاره مطالعه کنید.

علاوه بر قرص گیاهی که در بالا معرفی شد مصرف یک روز درمیان 400 واحد ویتامین E و همچنین هفته ای 3 عدد قرص امگا 3 به روند درمان کبد چرب کمک می کند.

 بهترین ویتامین ها برای کبد چرب

ویتامین ها را می توان  بهترین قرص کبد چرب دانست:

  • خانواده ویتامین B: این خانواده از ضروری ترین و موثرترین ویتامین ها برای بهبود عملکرد کبد محسوب می شود.
  • ویتامین C: استرس اکسیداتیو می تواند سبب تخریب سلول ها، از جمله سلول های کبدی می شود. ویتامین C، نوعی آنتی اکسیدان است که از استرس اکسیداتیو به خوبی جلوگیری کرده و همچنین مانع بروز تجمع چربی در کبد می شود.قهوه فوری سوپریم برای زگیل تناسلی در کناردرمان های دارویی برای شما مفید است.
  • ویتامین D: این ویتامین در پیشگیری در بیماری های متابولیک کبدی و التهابی نقش بسزایی دارد.
  • درمان کبد چرب با قرص ویتامین E: این ویتامین نوعی آنتی اکسیدان است که در بیماران کبد چرب غیرالکلی به خوبی کمک می کند. مطابق تحقیقی معتبر، مصرف 96 هفته این ویتامین، در کاهش سطح التهاب و چربی کبد کمک شایانی می کند

روش مصرف قرص لاغری سی گل بوستان (کاهش وزن رفع نفخ یبوست)

  1. هفته اول: یک عدد کپسول قبل از هر وعده غذایی روزی سه بار
  2. هفته دوم: دوعدد کپسول قبل از هر وعده غذایی با یک لیوان عرق زیره سیاه، کرفس و شوید میل شود روزی سه بار تا وزن دلخواه
  • حاوی 90 عدد کپسول
  • به طور کلی قرص های چربی سوز اغلب دارای کافیین (باعث افزایش تولید گرما در بدن می شوند) و افدرین (باعث افزایش اکسیژن رسانی به خون می شود) هستند و بر اساس این دو ماده باعث افزایش مصرف کالری می شوند.

ترکیبات قرص لاغری سی گل بوستان

قرص لاغری سی گل بوستان (کاهش وزن رفع نفخ یبوست)

1- آلویه ورا:

وجود آلویه ورا ملین در قرص لاغری سی گل باعث شده است تا مصرف کنندگان از مزایای هضم کنندگی این گیاه بهره ببرند و سیستم گوارش انسان به میزانی بهینه در دفع اضافات از بدن افراد کمک کند.

2- زیره سیاه:

این گیاه در طب سنتی به عنوان قویترین محرک برای افزایش متابولیسم بدن به حساب می آید و می تواند وارد خون شود و به سرعت چربی های مضر را از بین ببرد.زیره سیاه ویتامین C موجود در کپسول لاغری سی گل را تامین میکند.وجود این ویتامین در بدن باعث میشود تا چربی های ذخیره شده به انرژی تبدیل شوند و در نهایت وزن افراد به تدریج،بدون عارضه کاهش یابد.

3- رب ریوند چینی:

عصاره ی رب ریوند چینی که در سی گل به کار برده شده است،نوعی کربوهیدرات پیچیده محسوب میشود و جذب مواد مغذی توسط سلول ها را افزایش میدهد.این ماده گیاهی علاوه بر آنکه به تغذیه ی سلول ها کمک میکند،باعث میشود تا قدرت سم زدایی سیستم بدن نیز افزایش پیدا کند.

4- هندوانه ابوجهل:

هندوانه ابوجهل از جمله مواد دارویی محسوب میشود که از زمان های گذشته برای کاهش قند خون و درمان دیابت بسیار پرکاربرد بود و برخی از اطبا معتقدند که ترکیبات موجود در این داروی سنتی می تواند باعث ترشح انسولین در بدن شود.کاهش میزان قند خون نیز ارتباط مستقیمی با کاهش وزن و لاغری دارد.هندوانه ابوجهل از ایجاد اختلالات گوارشی همچون یبوست در دوران چربی سوزی و کاهش وزن افراد جلوگیری میکند.

5- تخم کرفس و شوید:

کرفس و شوید هر دو جز گیاهانی محسوب میشوند که توانایی بسیار زیادی در چربی سوزی دارند و می توانند علاوه بر کاهش اشتهای فرد،اختلالاتی مانند فشار خون بالا را نیز کنترل کنند و متقابلا بر میزان سلامت فرد تاثیر بگذرانند. وجود کرفس و شوید در کپسول لاغری سی گل بوستان باعث ایجاد خواص دیورتیک در آن شده است.دیورتیک بودن به این معنا میباشد که که به بدن کمک میکنند تا اب راحتتر و سریعتر دفع شود و متقابلا سوخت و ساز بدن نیز افزایش میابد.در نهایت میتواند باعث تجزیه ی توده های چربی در بدن شود.

در زمان های قدیم، رازیانه به عنوان ماده ای محرک برای هورمونها معرفی میشد. قهوه موکا دکتر بیز برای زگیل تناسلی را هفته ایی سه بار بنوشید . به بیان بهتر،قهوه موکا دکتر بیز برای زگیل تناسلی  دارای مقدار زیادی کلسیم بود که میتواند سیستم هورمونی بدن را تحریک کند تا میزان ترشح هورمون هایی مانند تیروکسین را بیشتر کند،این هورمون ها نیز باعث شکسته شدن و مصرف چربی های ذخیره سازی شده در سلول ها میشدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قرص سی گل برای کبد چرب" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قرص سی گل برای کبد چرب"، کلیک کنید.