هواپیمایی صنعاء: ائتلاف سعودی برای افتتاح فرودگاه صنعا کارشکنی می‌کند

هواپیمایی صنعاء: ائتلاف سعودی برای افتتاح فرودگاه صنعا کارشکنی می‌کند

مدیریت «یمن ایرویز» در صنعاء تاکید کرد که ائتلاف متخاصم سعودی در زمینه افتتاح کامل فرودگاه صنعاء جدی نیست و این ائتلاف مسوول کامل پیامدهای این تعطیلی است.

هواپیمایی صنعاء: ائتلاف سعودی برای افتتاح فرودگاه صنعا کارشکنی می‌کند

به گزارش زندگی نیوز، مدیریت یمن ایرویز در صنعاء با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که ائتلاف سعودی به تعطیلی کامل فرودگاه بین‌المللی صنعاء ادامه می‌دهد و درباره افتتاح فرودگاه بین‌المللی صنعاء جدی نیست.

به گزارش خبرگزاری «سبأ» یمن، این هواپیمایی در ادامه بیانیه خود اعلام کرد، ائتلاف دشمن تنها یک مسیر پروازی صنعاء-امان و مسیر بازگشت آن را از امروز سه‌شنبه ایجاد کرده تا از این طریق از یک سو بر رنج و مشکلات مردم یمن افزوده و از سوی دیگر خود را از زیر فشار افکار عمومی جامعه جهانی رها کند.

در ادامه این بیانیه تاکید شد، این اقدام کاملا غیر قابل قبول بوده و به منزله دور زدن و فرار ائتلاف متخاصم از تعهدات خود درباره لغو محدودیت‌ها در فرودگاهی است که به دو سوم ساکنان یمن خدمات پروازی و بشردوستانه ارائه می‌کند.

یمن ایرویز در ادامه بیانیه خود تاکید کرد، راه‌حل‌های نصفه و نیمه و وقت‌کشی که ائتلاف سعودی در پیش گرفته، بی‌فایده هستند و رهبران و ملت یمن هرگز آن را نخواهند پذیرفت مگر اینکه فرودگاه بین‌المللی صنعاء به طور کامل و همه جانبه بازگشایی شود.

همچنین این مدیریت اعلام کرد که جدول پروازها به سه مقصد قاهره، هند و اردن را برای ائتلاف سعودی ارسال کرده تا آنها را تایید و مجوزهای آنها را صادر کند.

یمن ایرویز با اشاره به اینکه سفرهای هوایی یکی از حقوق ملت یمن است که در قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی و سازمان بین‌المللی هوانوردی کشوری (ایکائو) درج شده، ائتلاف سعودی را مسوول کامل پیامدهای تداوم این لجبازی در ممانعت از بازگشایی فرودگاه صنعاء دانست.
پایان خبر زندگی نیوز

هواپیمایی صنعاء: ائتلاف سعودی برای افتتاح فرودگاه صنعا کارشکنی می‌کند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هواپیمایی صنعاء: ائتلاف سعودی برای افتتاح فرودگاه صنعا کارشکنی می‌کند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هواپیمایی صنعاء: ائتلاف سعودی برای افتتاح فرودگاه صنعا کارشکنی می‌کند"، کلیک کنید.