واکنش سرمربی پورتو به دلخوری و اختلاف با مهدی طارمی

واکنش سرمربی پورتو به دلخوری و اختلاف با مهدی طارمی

آفتاب نیوز :

واکنش سرمربی پورتو به دلخوری و اختلاف با مهدی طارمی

پورتو موفق شد در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی پرتغال، با یک گل از سد ویتوریا گیمارش عبور کند تا شانس بزرگی برای صعود به بازی فینال و جدال برابر اسپورتینگ داشته باشد.

 اما موضوع مهم در این مسابقه، غیبت تکراری مهدی طارمی بود. او برای سومین مسابقه متوالی جایی در فهرست تیمش نداشت و از خانه نظاره گر دیدار پورتو مقابل ویتوریا گیمارش بود. موضوعی که به نشست سرجیو کونسیسایو نیز کشیده شد.

در نشست خبری پس از دیدار پورتو و ویتوریا گیمارش بود که خبرنگاری درباره علت غیبت های طارمی پرسید و اینکه گفته می شود سرمربی اژد ها از این مهاجم ایرانی دلخور است. کونسیسایو در پاسخ گفت: طارمی همیشه یک گزینه برای حضور در زمین است. او می تواند در بازی بعدی به میدان برود. این موضوع به شرایط بدنی او، نحوه بازگشت از تیم ملی و نحوه کارش بستگی دارد.

کونسیسایو ادامه داد: من در خبر ها دیده ام که می گویند، چون طارمی برای تست های پزشکی به ایتالیا رفته، از او ناراحتم. اینگونه نیست و از طارمی ناراحت نیستم. او با باشگاه قرارداد دارد، من روی او حساب می کنم، همانطور که روی بقیه کسانی که در این سال ها از تیم رفتند، حساب کردم.

سرمربی پورتو در پایان اضافه کرد: هیچ مناقشه و درگیری بین من و طارمی وجود ندارد. من معتقدم او بازی خواهد کرد، زیرا کیفیت بالایی دارد و می تواند به ما کمک کند.

واکنش سرمربی پورتو به دلخوری و اختلاف با مهدی طارمی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش سرمربی پورتو به دلخوری و اختلاف با مهدی طارمی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش سرمربی پورتو به دلخوری و اختلاف با مهدی طارمی"، کلیک کنید.