ورود سامانه بارشی جدید از فردا / باران در اکثر استان ها

ورود سامانه بارشی جدید از فردا / باران در اکثر استان ها

آفتاب نیوز :

ورود سامانه بارشی جدید از فردا / باران در اکثر استان‌ها

«سحر تاج بخش مسلمان» امروز (دوشنبه) در نشست خبری ارایه اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفر های نوروزی افزود: این سامانه از روز سه شنبه از سمت استان های شمال غرب وارد کشور خواهد شد و شرایط جوی ویژه ای را برای راه های مواصلاتی بین استان های گیلان و اردبیل و سایر استان های شمال غربی کشور ایجاد می کند.

تولید 200 هزار گزارش و داده هواشناسی در تعطیلات نوروز

وی گفت: با توجه به شرایط 10 روز نخست تعطیلات نوروزی، اطلاعات هواشناسی از اهمیت دوچندانی برخوردار بودند. از این رو بیش از 2 هزار نفر از دست اندرکاران سازمان هواشناسی در تلاش بودند تا اطلاعات به صورت شبانه روزی و دقیق در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

وی در ادامه از تولید بیش از 200 هزار گزارش و داده هواشناسی درایستگاه های مختلف در ایام نوروز 1403 خبر داد و گفت: در این مدت بیش از 17 هزار محصول مختلف در حوزه های هوانوردی، کشاورزی، دریایی، مدل های عمومی برای مردم و صدا و سیما تولید و همچنین هشدار های مختلفی نیز در خصوص شرایط جوی صادر شد.

رییس سازمان هواشناسی کشور همچنین با اشاره به مدیریت مطلوبی که در زمینه بارش ها و جاری شدن سیلاب در این ایام انجام شد، اظهار داشت: گزارش های مختلفی در خصوص بارش ها و سیلاب به سازمان های امداد و نجات، وزارت کشور و سایر نهاد های مربوطه ارایه شد. در این بین مردم هم همکاری های لازم را به انجام رساندند تا در نهایت شاهد آن باشیم که تلفات مربوط به سیلاب و بارش ها در کشور به حداقل برسد.

ورود سامانه بارشی جدید از فردا / باران در اکثر استان ها

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود سامانه بارشی جدید از فردا / باران در اکثر استان ها" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود سامانه بارشی جدید از فردا / باران در اکثر استان ها"، کلیک کنید.