تمام ظرفیت های مسقف حرم رضوی برای بارش باران در لحظه تحویل سال فعال شده است

تمام ظرفیت های مسقف حرم رضوی برای بارش باران در لحظه تحویل سال فعال شده است

زندگی نیوز/خراسان رضوی فرماندار مشهد گفت: تمام ظرفیت های مسقف حرم رضوی فعال شده است تا زایران را در حین بارش باران مدیریت کنند.

تمام ظرفیت‌های مسقف حرم رضوی برای بارش باران در لحظه تحویل سال فعال شده است

محسن داوری در گفت وگو با زندگی نیوز، در حاشیه بازدید از جامعه حرفه ای هتلداران، عرصه میدان شهدا و برخی از غرفه های تنظیم بازار در خصوص پیش بینی های لازم برای زایران برای لحظه تحویل سال در حرم رضوی با توجه به بارش باران اظهار کرد: تمام ظرفیت های مسقف حرم فعال شده است تا زایران را در حین بارش باران مدیریت کنند، قطعا زایران و مجاوران نیز ملاحظاتی خواهند داشت که بارش باران را مدیریت کنند.

وی یادآور شد: در شب تحویل سال نو، حمل و نقل درون شهری سمت حرم به صورت شبانه روزی فعالیت دارد.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نزولات آسمانی خواهیم داشت، در حوزه اقامت نیز ظرفیت های خوبی در نظر گرفته شده است تا بتوانیم در خدمت زایران باشیم.

داوری تصریح کرد: با توجه به اینکه ایام تعطیلات در پایان سال آغاز شده، تدابیری ویژه این ایام اندیشیده شده است تا برای زایران و مجاوران در ایام تحویل سال رفاهیاتی در نظر گرفته شود. امروز یک بازدید از سطح شهر مشهد و خدمات شهری داشتیم تا نحوه خدمت رسانی به مردم در مورد ارزاق و کالاهای اساسی را از نزدیک مشاهده کنیم. پیش بینی ها و برنامه ریزی هایی که برای بازارهای موقت در نظر گرفته شده، انجام شده است و خدمت رسانی خوبی به مردم ارایه می شود و مردم نیز رضایت داشتند.

وی عنوان کرد: تمام ظرفیت های مشهد را پای کار آوردیم تا در ایام تعطیلات در خدمت زایران باشیم. قرارگاه خدمات سفر به صورت شبانه روزی در خدمت زایران قرار دارد و پاسخگوی نیاز آنان است. تیم های گشت راهنمای زایر به صورت سیار خدمت رسانی می کنند. بر حمل و نقل نیز نظارت داریم تا زایران بتوانند در تعطیلات نوروز زیارت خود را با آرامش انجام دهند.

پایان خبر زندگی نیوز

تمام ظرفیت های مسقف حرم رضوی برای بارش باران در لحظه تحویل سال فعال شده است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمام ظرفیت های مسقف حرم رضوی برای بارش باران در لحظه تحویل سال فعال شده است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمام ظرفیت های مسقف حرم رضوی برای بارش باران در لحظه تحویل سال فعال شده است"، کلیک کنید.