خدمات رییس جمهو در منظر مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به یادگار خواهد ماند

خدمات رییس جمهو در منظر مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به یادگار خواهد ماند

تشکل های شاهد و ایثارگر کشور با صدور پیامی عروج شهادت گونه رییس جمهور مردمی و انقلابی جناب آیت الله سید ابراهیم رییسی، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان ایشان را در جبهه خدمت به محضر مردم عظیم الشان ایران اسلامی تسلیت گفتند.

خدمات رئیس جمهو در منظر مردم به‌ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به یادگار خواهد ماند

به گزارش زندگی نیوز، متن کامل پیام به این شرح است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین»

در ایام سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، بالگرد حامل رییس جمهور و هییت همراه در استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و ایران اسلامی به سوگ حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور مردمی و انقلابی و مدیر تاریخ ساز انقلاب اسلامی و دلسوز مردم ایران نشست که پس از عمری تلاش و مجاهدت سر بر آستان حق نهاد.

سخن گفتن از بزرگ مردی که همواره یکی از پیشتازان خدمت در انقلاب اسلامی و مجاهدی خستگی ناپذیر از قبل از شروع انقلاب، دفاع مقدس تا پست ریاست جمهوری ایران اسلامی، همه و همه گواه خدمت صادقانه مردمی و ردپای بزرگ مرد ایران اسلامی در تاریخ این مرز و بوم است.

امروز جمهوری اسلامی ایران امیری بزرگ، انقلاب اسلامی پرچمداری شجاع و نظام جمهوری اسلامی مدیر و مدبری بی نظیر را از دست داد.

پرواز ملکوتی و جانسوز ریاست محترم جمهوری و هییت همراه در راه خدمت بار دیگر نشان داد که شهادت عالی ترین پاداش الهی برای مردان صادق و بی ادعایی است که برای سعادت ملت خود شبانه روز در تلاشند. آیت الله رییسی خادمی انقلابی و مردمی برای همه ایرانیان و رییس جمهوری صالح، مجاهد، فسادستیز برای اداره کشور بود که همواره دغدغه خدمت به مردم را داشتند و عاقبت نیز در این راه مقدس به فیض عظمای شهادت نایل آمدند.

خدمات و توفیقات ایشان در منظر مردم و به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران همیشه به یادگار خواهد ماند، کسی که در اوج جنگ اقتصادی و بیماری منحوس کرونا سکان کشور را بدست گرفت و با وجود رشد منفی اقتصادی تلاش نمود تا نشاط مردم همچنان زنده و پایدار بماند. شکستن تحریم ها، رکوردهای جدید در صادرات نفتی و وصول پول فروش آن، کاهش نقدینگی، ارتقاء انضباط مالی، صدور مجوزهای کسب و کار، راه اندازی مجدد کارخانه های تعطیل شده، فروش نفت از جمله اقدامات ایشان در دوره ریاست جمهوری بود.

تشکل های شاهد و ایثارگر به نمایندگی از خانواده بزرگ جامعه ایثارگران کشور، ضمن همدردی با ملت غیور ایران اسلامی، این ضایعه دردناک و عروج ملکوتی حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان را محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، علماء و فضلاء، ملت شهیدپرور ایران اسلامی و به ویژه خانواده گرامی شان صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای شهدای گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نماید.
پایان خبر زندگی نیوز

خدمات رییس جمهو در منظر مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به یادگار خواهد ماند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدمات رییس جمهو در منظر مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به یادگار خواهد ماند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدمات رییس جمهو در منظر مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به یادگار خواهد ماند"، کلیک کنید.