یادواره شهدای غریب برای 16 شهید در اسارت در بوشهر برگزار می شود – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان

یادواره شهدای غریب برای 16 شهید در اسارت در بوشهر برگزار می شود - خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار زندگی نیوز، نعمت الله غلامپور عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تامین نیازهای خانواده های شهدا و ایثارگران اقدامات بسیار خوبی طی دولت سیزدهم صورت گرفته است و در استان بوشهر شاهد این خدمات هستیم.

یادواره شهدای غریب برای ۱۶ شهید در اسارت در بوشهر برگزار می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وی با اشاره به تامین مسکن و زمین برای همه ایثارگران در استان بوشهر بیان کرد: در این راستا هزار و 800 نفر متقاضی دریافت زمین دارای شرایط بودند که تاکنون 660 قطعه زمین به این افراد واگذار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان اینکه مشمولان این طرح تا پایان ماه جاری صاحب زمین می شوند افزود: به خانواده های شهدا شامل همسر و فرزند شهید و همچنین جانبازان بالای 40 درصد نیز زمین واگذار می شود.

ارایه تسهیلات اشتغال

وی ارایه تسهیلات اشتغال را از دیگر اقدامات مهم دانست و تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال در استان بوشهر درد ولت سیزدهم بیش از 23 برابر شده است که آمار بسیار بزرگی است.

غلامپور از برگزاری و اجرای 34 برنامه شاخص به مناسبت شهادت آیت الله رییسی و همراهان در سانحه بالگرد خبر داد و افزود: در مجموع بیش از 2 هزار مراسم از سوی جامعه ایثارگری در شهرها و روستاهای استان بوشهر برگزار شده است.

برگزاری میزهای خدمت

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت میز خدمت برای رفع مشکلات گفت: در 6 ماه اول امسال 48 مدیرکل به همراه معاونین در قالب میز خدمت در بنیاد شهید استان حاضر تا به مشکلات ایثارگران و خانواده های شهدا رسیدگی کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به برگزاری نخستین یادواره شهدای غریب در اسارت در بوشهر افزود: در تابستان امسال یادواره شهدای غریب برای 16 شهید غریب در اسارت در بوشهر برگزار می شود.

یادواره شهدای غریب برای 16 شهید در اسارت در بوشهر برگزار می شود – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یادواره شهدای غریب برای 16 شهید در اسارت در بوشهر برگزار می شود – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یادواره شهدای غریب برای 16 شهید در اسارت در بوشهر برگزار می شود – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.