برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در شهرستان اهر – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در شهرستان اهر - خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار زندگی نیوز، رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در شهرستان اهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده امام جمعه، سرهنگ پاسدار حسن سیفی فرمانده سپاه ناحیه اهر، رضایی معاون عمرانی فرماندار، جراحی بخشدار بخش مرکزی، رؤسای ادارات و گروه‌های جهادی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: در این رزمایش یک هزار نفر در قالب ۵۰ گروه جهادی شرکت کرده اند و در عرصه‌های عمرانی و محرومیت زدایی، فرهنگی و آموزشی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی و خدمات رسانی فعالیت می‌کنند.

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در شهرستان اهر - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

سرهنگ پاسدار حسن سیفی گفت: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسعه روحیه و فرهنگ کار جهادی در بین مردم بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر حضور از روی عشق، علاقه، بصیرت و نوع تفکر انقلابی را از ویژگی‌های مهمی برشمرد که اعضای گروه‌های جهادی دارند.

سرهنگ پاسدار سیفی گفت: بسیح سازندگی شهرستان اهر جزو رده‌های برتر سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

امام جمعه شهرستان اهر نیز بر تقویت روحیه جهادی در جامعه و به خصوص در بین جوانان تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده گفت: تا زمانی که روحیه و تفکر جهادی در جامعه حاکم است بسیاری از مشکلات را می‌توان حل کرد.

وی افزود: خوشبختانه در شهرستان اهر نیز کارهای خوبی توسط نیروهای جهای و بسیج سازندگی در زمینه‌های مختلف از جمله محرومیت زدایی، بهداشتی، درمانی و احداث مسکن و مانند اینها در مناطق شهری و روستایی انجام شده است.

فیلم از حسین عبادی شهرستان اهر

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در شهرستان اهر – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در شهرستان اهر – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در شهرستان اهر – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.