اولویت تمامی دستگاه های اجرایی استان، بازگشایی مطلوب مدارس است

اولویت تمامی دستگاه های اجرایی استان، بازگشایی مطلوب مدارس است

به گزارش خبرگزاری زندگی نیوز استان سمنان ،استاندار سمنان گفت: فضا و اقدامات به گونه ای مدیریت شده تا هیچ گونه نگرانی برای دانش آموزان و اولیا در حوزه کتب درسی، فضای آموزشی و معلمان، وجود نداشته باشد و در این مسیر تمامی دستگاه های اجرایی همچنان مکلف به همکاری هستند.

اولویت تمامی دستگاه های اجرایی استان، بازگشایی مطلوب مدارس است

به گزارش خبرگزاری زندگی نیوز استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری سمنان گفت: اولین نشست مشترک استانداران با وزیر آموزش و پرورش در راستای تقویت ارتباط وزارت آموزش و پرورش با وزارت کشور به منظور خدمت رسانی بسیار مطلوب تر در بحث بازگشایی مدارس‌، امری بسیار ارزشمند بود.

وی ادامه داد: الحمدالله هماهنگی، همدلی و وفاق ملی در عمل توسط دولت چهاردهم اثبات شده و امروز زمینه برای کار بسیار مساعد است.

هاشمی خاطر نشان کرد: تامین کتاب، تامین فضای آموزشی و معلمان از جمله مواردی است که در راستای بازگشایی هرچه بهتر مدارس برای سال تحصیلی جدید، در سطح استان انجام گرفته و هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: فضا سازی شهری و بویژه فضاسازی و آماده سازی فضای مدارس برای حضور پرشور، فعال و با نشاط دانش آموزان در مدارس در سال تحصیلی پیش رو، امری حائز اهمیت است.

استاندار سمنان تاکید کرد: به منظور تقویت زیرساخت های ورزشی، ۱۲ زمین چمن تاکنون برای آموزش و پرورش استان افتتاح شده و ۱۶ زمین چمن نیز برای افتتاح و بهره برداری در حال آماده سازی است.

وی همچنین افزود: به منظور پیشبرد موارد و مباحث مرتبط با آموزش و پرورش در تمامی سطوح در تمام استان، نیاز است تا از ظرفیت اولیا و مربیان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

استاندار سمنان در پایان گفت: نگرانی های خانواده دارای دانش آموزان اوتیسم امری بسیار قابل اهمیت است که ضرورت دارد تا مراحل اجرایی احداث و تکمیل این مرکز آموزشی تسریع یافته و برای سال تحصیلی سال جدید بهره برداری و شروع بکار کند.

اولویت تمامی دستگاه های اجرایی استان، بازگشایی مطلوب مدارس است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولویت تمامی دستگاه های اجرایی استان، بازگشایی مطلوب مدارس است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولویت تمامی دستگاه های اجرایی استان، بازگشایی مطلوب مدارس است"، کلیک کنید.