همایش تئاتر مردمی بچه‌های مسجد ۲ جایزه ویژه خواهد داشت – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان

همایش تئاتر مردمی بچه‌های مسجد ۲ جایزه ویژه خواهد داشت - خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار زندگی نیوز، عبدالمحمد انصاری بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر تئاتر بچه‌های مسجد خاطرنشان کرد: در هیأت اندیشه ورز ۲ موضوع «مقاومت» و «زیست بوم» مبتنی بر قصه‌های «مسجد محور» در بخش ویژه این رویداد قرار گرفته است.

همایش تئاتر مردمی بچه‌های مسجد ۲ جایزه ویژه خواهد داشت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وی به بیان دستورالعمل‌های سومین رویداد نمایشی بچه‌های مسجد پرداخت و گفت: اعضای گروه‌های اجرایی بایستی از بین نوجوانان و جوانانی باشند که در مسجد محل یا کانون فرهنگی و هنری مرتبط با مسجد محل خود فعالیت دارند.

دبیر این رویداد بیان کرد: مواردی چون کیفیت اجرا و تعداد مخاطب، نحوه‌ی تبلیغ و اطلاع‌رسانی، چگونگی ارتباط با مخاطب، موضوع و مضمون مرتبط با مخاطب مسجدی و مضامینی چون تاریخ شفاهی مسجد و وقایع انقلاب اسلامی در محل و همچنین زیست بوم فرهنگی منطقه، تناسب نمایش با محیط مسجد، ابتکار و خلاقیت در استفاده از فضا و امکانات موجود در مسجد و… از جمله مؤلفه‌های انتخاب و گزینش آثار در هر مرحله خواهد بود.

انصاری به گاه‌شمار رویدادها و همایش بچه‌های مسجد اشاره کرد و گفت مهلت ثبت نام و ارسال فرم شرکت کنندگان ۱۵ آبان، اعلام نتایج جهت حضور در اجراهای محلات شهری و روستایی ۲۵ آبان، حضور نمایش‌ها در مرحله‌ی اجراهای محلات ۳۰ آبان لغایت ۵ آذر، اعلام گروه‌های برتر جهت حضور در مرحله‌ی همایش استانی ۲۰ آذر ماه سال جاری خواهد بود.

وی افزود: همچنین برگزاری همایش‌های استانی در بازه‌ی زمانی: ۳۰ آذر لغایت ۵ دی، اعلام گروه‌های برتر استانی جهت حضور در مرحله‌ی پایانی: ۱۵ دی و اعلام نتایج داوری و معرفی گروه‌های برگزیده: ۳۰ دی ۱۴۰۳ است.

انصاری یادآور شد: علاقه مندان و مربیان گروه‌های نمایشی مسجد می‌توانند جهت شرکت در این رویداد به حوزه هنری استان بوشهر واقع درمیدان قدس، روبرو اداره مالیات مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن اعلام شده پیام ارسال کنند.

همایش تئاتر مردمی بچه‌های مسجد ۲ جایزه ویژه خواهد داشت – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همایش تئاتر مردمی بچه‌های مسجد ۲ جایزه ویژه خواهد داشت – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همایش تئاتر مردمی بچه‌های مسجد ۲ جایزه ویژه خواهد داشت – خبرگزاری زندگی نیوز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.