رضایت مندی مردم هدف مهم دامپزشکی اردبیل است

زندگی نیوز/اردبیل مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: دامپزشکی در کنار وظایف بسیار مهم تشکیلاتی و سازمانی و بهداشتی خود در حوزه سلامت عمومی جامعه و تامین امنیت غذایی، یک هدف مهم و استراتژیک را دنبال می کند و آن ایجاد رضایت مندی مردم است.

مهدی فیضی 27 فروردین در نشست همکاری های مشترک و دو جانبه دامپزشکی و بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس ( ع ) استان اردبیل بر ضرورت افزایش سطح همکاری های مشترک و تداوم آن تاکید کرد و گفت: دامپزشکی در کنار وظایف بسیار مهم  تشکیلاتی و سازمانی و بهداشتی خود در حوزه سلامت عمومی جامعه و تامین امنیت غذایی، یک هدف مهم و استراتژیک را دنبال می کند و آن ایجاد رضایت مندی مردم، افزایش سرمایه اجتماعی و تثبیت قوام و دوام نظام است و این یک هدف راهبردی و مشترک سپاه و دامپزشکی است.

وی همچنین افزود: نگاه دامپزشکی به سازمان بسیج سازندگی سپاه نگاه تعاملی، همدلی، همراهی و هم افزایی در حوزه تامین امنیت غذایی و محرومیت زدایی است.

این مقام مسیول دامپزشکی استان اهتمام جدی بر تحقق شعار سال با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم را مورد اشاره قرار داد و گفت: لازم است در جهت تحقق این امر مهم مشارکت جدی در قالب اردوهای جهادی با تلاش مضاعف و همکاری تناتنگ بسیج سازندگی و دامپزشکی را با همفکری، همراهی، هم افزایی و ساماندهی نیروهای واکسیناتور در امر مایه کوبی دام ها، سمپاشی اماکن و جایگاه های نگهداری دام و آموزش دامداران و روستاییان منطقه در قالب محرومیت زدایی و رونق تولید روستاییان و دامداران استان را پررنگتر از سال گذشته به انجام رسانیم.

واکسیناسیون یک میلیون راس دام در استان بر علیه بیماری های مختلف دامی

در ابتدای این دیدار سرهنگ عباس نوظهور، مسیول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس ( ع ) استان با ارایه گزارشی از همکاری های مشترک، ظرفیت و پتانسیل بین بخشی دامپزشکی و بسیج سازندگی را منحصر به فرد توصیف کرد و گفت: نتیجه این همکاری ها واکسیناسیون نزدیک به یک میلیون راس دام برعلیه بیماری های مختلف دامی در سال گذشته بوده است.

نوظهور با تاکید بر تداوم این همکاری ها و نحوه تعاملات بین بخشی مسیولیت های مشترک در راستای ارایه خدمات بهتر و موثرتر به جامعه هدف دامپزشکی افزود: سازمان بسیج سازندگی کما فی السابق آمادگی کامل دارد که در راستای محرومیت زدایی علی الخصوص در روستاهای مناطق محروم و دور افتاده و صعب العبور همگام با دامپزشکی شبانه روز فعالیت کند.

پایان خبر زندگی نیوز

رضایت مندی مردم هدف مهم دامپزشکی اردبیل است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رضایت مندی مردم هدف مهم دامپزشکی اردبیل است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رضایت مندی مردم هدف مهم دامپزشکی اردبیل است"، کلیک کنید.