درمان بیماری پروانه ای با گانودرما

قدمت قارچ گانودرما به هزاران سال پیش در چین باز می گردد، اما خواص آن چنان باور نکردنی است که به عنوان پادشاه گیاهان شناخته می شود. ارزش این گیاه به قدری بالا است که در چین فقط پادشاهان اجازه استفاده از آن را داشتند، از این بابت به آن گیاه پادشاهان نیز می گفتند. حالا این گیاه خارق العاده در اختیار مردم عادی نیز قرار گرفته است و قهوه های گانودرمای بیز نمونه ای از آن است. پیشگیری و درمان کبد چرب و سم زدایی بدن تقویت بدن کودکان در برابر ویروس ها و باکتری ها مثل سرماخوردگی، آنفولانزا و … درمان و پاکسازی کبد چرب ( با پاکسازی کبد باعث می شود کودکانی که بیماری آبله مرغان، سرخک و سرخجه اوریون گرفته اند، خیلی سریع درمان شوند و بدن را به ایمنی کامل می رساند .

درمان بیماری پروانه ای با گانودرما

ارزش غذایی بسیار بالا، منبع غنی ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن کودکان و بزرگسالان و … به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپیدرمولایزیس بلوزا (بیماری پروانه ای) یک بیماری ارثی است که پوست و غشا های مخاطی را درگیر می کند و با ویژگی جدایی لایه های پوست از هم مشخص می شود؛ این بیماری از یک جهش ژنتیکی در کراتین یا کلاژن سلول های کراتینوسیت یا فیبروبلاست پوست ایجاد می شود، در نتیجه، پوست به شدت شکننده خواهد شد و کوچکترین اصطکاک یا آسیبی لایه های پوستی را جدا و ایجاد تاول و زخم می کند؛ همچنین این تاول ها ممکن است در بعضی ارگان ها مثل دستگاه گوارش ایجاد شود که باعث مشکلات تغذیه ای شدید می شود.

اولین بار این بیماری در سال 1886 معرفی شد و در حال حاضر حدود 16 ژن برای این بیماری شناخته شده است که کمبود هر کدام از این ژن ها باعث ایجاد انواع مختلف اپیدرمولایزیس بلوزا می شود. در نظر داشته باشید که قیمت محصولات گانودرما بیز در شرایط فعلی بازار و با وجود تورم ، بسیار مقرون به صرفه است . بیماری شامل سه نوع ساده (سیمپلکس)، اتصالی (جانکشنال) و دیستروفیک است و شدت بیماری می تواند از ملایم تا کشنده متغیر باشد. شیوع این بیماری 2 تا چهار در هر 100 هزار نفر است و تخمین زده می شود که در سراسر جهان 500 هزار نفر و در ایران 2 هزار نفر مبتلا به این بیماری باشند. پیشرفت دانش سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی طی سال های اخیر دریچه جدیدی به روی علم پزشکی نوین گشوده است؛ در همین راستا پژوهشگاه رویان با همکاری بیمارستان حضرت فاطمه از سال 1388 دو مطالعه تحقیقاتی برای درمان این بیماران انجام داده است.

در شکل مغلوب غیر جنسی، ژن بیماری از هر دو والدین به ارث برده می شود، هیچ یک از والدین نشانه های بیماری را نشان نداده اند و در واقع حامل ژن هستند، در این حالت احتمال 25 درصدی با هر بارداری وجود دارد، همچنین بیماری می تواند از طریق یک جهش ژنی در یکی از والدین اتفاق بیافتد. باجوری افزود: نوع ساده این بیماری معمولاً بصورت غالب به ارث برده می شود و پوست فقط در ناحیه اپیدرم شکافته می شود و تولید تاول می کند، تاول ها به ندرت در دست ها و پا ها دیده می شود و این بیماران فاقد ناخن در دست و پا هستند، در نوع اتصالی که به صورت مغلوب به ارث می رسد، اختلال در ساخت اتصالات بین اپیدرم و غشای پایه منجر به تاول هایی در بخش بالایی غشاء پایه می شود.

قدمت قارچ گانودرما به هزاران سال پیش در چین باز می گردد، اما خواص آن چنان باور نکردنی است که به عنوان پادشاه گیاهان شناخته می شود. ارزش این گیاه به قدری بالا است که در چین فقط پادشاهان اجازه استفاده از آن را داشتند، از این بابت به آن گیاه پادشاهان نیز می گفتند. حالا این گیاه خارق العاده در اختیار مردم عادی نیز قرار گرفته است و قهوه های گانودرمای بیز نمونه ای از آن است. پسوریازیس یک بیماری مزمن پوستی است که در آن، بدن بیمار با تولید آنتی بادی به تشکیل بیش از حد سلول های پوستی می پردازد. این بیماری درمان قطعی ندارد اما گروهی محقق چینی با مطالعه ی خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس به این نتیجه رسیده اند که این قارچ باعث درمان و کنترل این بیماری تا حدود بسیار زیادی می شود.

اگر از پزشکان طب سنتی بپرسید به شما خواهند گفت که هر چیزی راه حلی دارد و درمان  هر بیماری و دوای هر درد در دل طبیعت و مواد طبیعی نهفته است. قارچ گانودرما لوسیدوم ( ملقب به ریشی و لینگژی) قارچی بسیار خوش رنگ و زیباست که قدمتی طولانی در طب سنتی چینی در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، چربی خون و بسیاری از بیماری های عصبی  داشته است. جهت خرید قهوه گانودرما موکا دکتر بیز که بسیار هم پرخاصیت است میتوانید به نمایندگی های موجود در تهران مراجعه کنید . قارچ گانودرما با دارا بودن مقدار فراوان آنتی اکسیدان، تری ترپن ها، و بتاگلوکان و دیگر عناصر لازم برای تبدیل کردن آن به یک قارچ جان افزا، باعث تقویت سیستم ایمنی و درمان بسیاری از بیماری های پوستی می گردد.

پسوریازیس چیست؟

پسوریازیس یک بیماری خودایمنی است که در آن با تشکیل آنتی بادی فرمان های سیستم ایمنی با اختلال روبرو شده و گلبول های سفید به سلول های خود بدن حمله می کنند، و و باعث تشکیل سلول های پوستی به مقدار زیاد و تجمع آن روی سطح پوست می شوند. پوست اضافی به رنگ قرمز به همراه پولک های نقره ای تشکیل می شود که به آنها عموما پلاک می گویند. این پلاک ها نتیجه ی التهاب و تولید و تجمع پوست است. این قارچ نه تنها بیماری های پوستی بلکه بسیاری از بیماری ها و سرطان ها را درمان می کند و موجب افزایش طول عمر می شود. از این روست که در چین به قارچ جاودانگی شهرت دارد. بیاید تا کمی بیشتر در مورد قارچ گانودرما و پسوریازیس بدانیم.

در این بیماری سیستم ایمنی بدن دستور تولید بیش از حد سلول های پوستی را می دهد. به طور معمول پوست مرده در بدن هر 28 تا 30 روز با سلول های جدید جایگزین شده و سلول های نو بر سطح پوست قرار می گیرند . قیمت قهوه لاته دکتر بیز با توجه به شرکت تولید کننده و موارد مصرفی میتواند متغییر باشد . در حالی که در بیماری پسوریازیس سلول های پوستی هر دو تا سه روز تولید میشوند و فرصت جایگزینی به سلول ها داده نمی شود در نتیجه  چندین لایه پوست روی هم تجمع پیدا میکنند و تبدیل به پلاک می شوند. این پلاک ها معمولا روی آرنج زانو ها و پشت بیماران هستند اما ممکن است در هر نقطه ای از بدن تشکیل شوند. پسوریازیس یک بیماری واگیر دار نیست و صرفا یک بیماری خود ایمنی است که شخص خود بیمار با آن دست و پنجه نرم میکند. پس جای نگرانی نیست و لزومی به محدود کردن بیمار از تماس با بقیه نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درمان بیماری پروانه ای با گانودرما" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درمان بیماری پروانه ای با گانودرما"، کلیک کنید.